.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا سوال از رييس‌جمهور اعلام وصول نمیشود؟

كواكبيان در تذكر خود از رييس مجلس درباره علت عدم اعلام وصول سوال از رييس جمهور پرسيد كه لاريجاني پاسخ داد: تعداد امضاها از 72 عدد كمتر است و هر زمان كه تعداد 72 نفر بود، به ما تحويل دهيد تا بخوانيم.

در پايان جلسه علني امروز، مصطفي كواكبيان نماينده سمنان در تذكر آيين‌نامه‌اي خود با استناد به ماده 17 كه بر بي طرفي هيات رييسه تاكيد دارد، گفت:سوال از رييس‌جمهور با بيش از80 امضا نمايندگان را دارا است و جرياني و خطي هم نبود، بلكه در رابطه با معاون ايشان بود، اما چند روز است كه علي رغم تاكيد امضا كنندگان اعلام وصول نمي شود.

وي افزود: بعضي دوستان مي گويند كه آقاي باهنر مانع اين كار هستند و بعضي ها امضا خود را پس گرفتند، اگر واقعا افرادي امضاهاي خود را پس گرفته‌اند ما مي گوييم اشكالي ندارد، اعلام شود كه چه كساني پس گرفته‌اند.

وي با بيان اين كه بنده اولين كسي نبودم كه اين سوال از رييس جمهور را امضا كردم گفت: فرزند آقاي شهيد مطهري عامل اصلي بحث بوده و ما هم به احترام ايشان امضا كرديم بحث من اين است كه چرا اعلام وصول نمي شود.

لاريجاني نيز در پاسخ به كواكبيان اظهار داشت: اولا چند روز نيست كه تحويل شده، بلكه همين يك ساعت قبل بوده است و موضوع را مطرح كردند كه همزمان از ديروز تا امروز تعدادي از نمايندگان گفته‌اند كه مايل نيستم اين سوال در شرايط فعلي انجام شود ماهم نمي توانيم نظر يك طرف را بگيريم.

وي گفت: درست است كه آقاي علي مطهري نسبتي هم با بنده دارند و احترام براي ايشان قائل هستم، اما در اين قضيه اگر آقايان روي حرف خود بايستند و نظرشان همين باشد قطعا ما هم ضوابط آيين نامه را رعايت مي كنيم و آن سوال را مي خوانيم، اين وظيفه و اختيار مجلس است و هيچ مشكلي هم ندارد، اما اگر برخي آقايان به هر دليل ملاحظه‌اي داشته باشند و تعداد 72 نفر كمتر شود، نمي توانيم بخوانيم.

وي اضافه كرد: شما برويد 72 نفر امضا قطعي به ما بدهيد، ما همان ساعت مي خوانيم، بنابراين اشكالي در كارها وجود ندارد، آقاي باهنر هم هيچ اشكالي در كارشان نيست و ايشان مي خواست برخي افراد كه آمدند و گفتند ما قبول نداريم ونمي خواهيم اسم ما باشد آن اسامي را چك كنند.

وي در پايان گفت: بنابراين اگر افراد شما همان تعداد باشد ، روزي كه تحويل دهيد همان خوانده مي شود./ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1387
کدام سوال ؟؟؟!!!! کدام اراده ؟ کدام قدرت ؟ کدام توانایی ؟کدام جایگاه مجلس ؟در راس امور یا ...؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.